ORİGAMİ FARKI NEDİR ?

168.Günümüzde çağdaş firmalar gelişmiş web uygulamalarıyla yönetimlerini ve denetlemelerini merkez ofislerinden gerçekleştirmektedirler.Farklı konumlarda olan çalışanlar için merkezi şirket verilerine ulaşmak bir zorunluluktur.

Web tabanlı Origami ile her türlü bilgilendirme, karar ve sonuç tüm şubelere ve kullanılan mekanlara aynı anda ulaştırılabilir.

Origami daha çok yapmadıklarınızı veya yaparken zorlandıklarınızI yapar. Geçmiş yılların problemlerini çözen birçok yazılım vardır. Origami’nin amacı çalışanları, müşterileri ve iş ortaklarını tek bir yapı üzerinde iş yapabilir, iletişim ve işbirliği kurabilir hale dönüştürmektir. Kurumdaki tüm işleri bütünleştirir.

Web tabanlı ORİGAMİ uygulamaları firmaya ne kazandırır? 

Bunun en öncelikli ve net cevabı bağımsız platform yapısıdır. Sabit bilgisayarınızdan bağımsız çalışmak size ve firmanıza büyük avantajlar sağlar. Yetki vermeniz halinde; aynı lokasyonda, herhangi bir PC ye sahip herkes bu programı kullanabilir. Kullanıcıların programı kullanabilmesi için her bilgisayara ayrı ayrı program kurulmasına gerek kalmaz. Yazılımı yükseltmek için zaman harcanmaz.

Web tabanlı ORİGAMİ uygulamasında bilgisayarım çalındı, sistemim çöktü… gibi sorunları düşünmeniz gerekmez. Anında farklı bir makineye geçerek işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Web tabanlı ORİGAMİ, zaman ve mekan kavramını unutturur. İstediğiniz herhangi bir yerden herhangi bir zamanda programınıza erişim sağlayabilirsiniz.

 Web tabanlı ORİGAMİ Yazılımın avantajları;

Aynı organizasyona bağlı çoklu ve değişik mekanlardan kullanım (şube, fabrika, depo, saha, seyahat) Web tabanlı bir uygulama olduğundan kullanıcı ( istemci ) bilgisayarında  uygulama ile ilgili bir yazılım kuruluşuna gerek yoktur.

Kullanıcılar şirket ( yetki verilirse dünyanın herhangi bir noktasından ) içerisindeki herhangi bir bilgisayar üzerinden uygulamayı  kullanabilir.

Ağ sistemi dünyanın en ucuz ağı olan Interneti kullanma

Yazılımı indirme, yükleme, kurma vb. gerekmez, standart web tarayıcılar ile kullanım.

Bakım ve geliştirme kolaylığı,kuruma ve kurumun yapısına özel geliştirilmeye uygun modüler yapı.

Mobil cihazlarla da kullanım.

Uygulamanın içerisinde birçok yerde uyarı, hatırlatma, bilgi amaçlarıyla ister otomatik isterseniz manuel olarak e-mail  gönderebilme olanağı vardır.

Raporlar çeşitli şablonlarda Excel ( xls ), Acrobat Reader ( pdf ) ve Text Dosya ( txt ) olarak üretilmekte ve kullanılabilmektedir.

Uygulama içindeki hazır raporların yanında kullanıcıların kendi sorgulamalarını, raporlarını yapmalarını sağlamak için de ekranlar mevcuttur. Bu sorgu, raporlar hazırlanıp, saklanabilmekte, e-mail ile dağıtılabilmekte veya  ekrana yada başka bir ortamına çıktı üretebilmektedir.

Şirket ve kullanıcıların uygulamayı kendilerine ve çalışma sistemlerine göre
uyarlayabilmeleri amacıyla parametrik bir yapı düşünülmüştür. Şirket Parametreleri,  Kodlu Alan Tanımları, Hesaplama ve Formülasyon, Kişisel Parametreler adındaki ekranlarla parametrik yapı kurulabilmektedir.

Güvenlik anlamında çok gelişmiş bir sistem mevcuttur. Uygulama içerisinde Kullanıcı, İşyeri, Organizasyon, Ekran , İşlem bazında veya kişiye özel yetkilendirmeler yapılabilmektedir.

Reklamlar
Bu yazı web HRM içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s